12.9.2010

Telkku toimii vihdoinkin täällä :)

Mä en eilen jaksanut tänne kirjoitella mitään, kun tiirailin kaikessa rauhassa televisiota. Tuosta telkusta oli mennyt joku johto rikki, niin vaihtoivat sen johdon sitten uuteen. Eikä edes siinä korjaajassa ollut mitään silmäruokaa, kun se oli joku vanha pappa ;) Ei tässä muuten mitään, mutta kun tulee aika pitkäksi, niin alkaa kiinnittämään kaikkien ulkonäköön aina niin paljon huomiota. Tänään näin ensimmäistä kertaa mies hoitsun ja oli huvittavaa, ku olin luullut, että ei täällä sellaisia ole.

Siitä tylystä hoitsusta sen verran, että se ei oo käynyt mun luona sitten torstain jälkeen. Vaikka oon nähnyt, että se on töissä. Ilmeisesti sille on sanottu jotain tai sitten se vaan välttelee? ;)

Oma vointi on kohentunut koko ajan ja huomenna kokeillaan kiinteän ruoan syömistä. Jos kaikki menee hyvin, niin saan tuon nenämahaletkun pois. Oon nyt addiktoitunut mehujäihin, kun ei koko ajan jaksa pelkästään juoda. Sitä paitsi tuo mehujää maistuu niin paljon paremmalta.

Mulla ei oo vielä kipulääkitystä vähennetty kunnolla. Kun kokeilivat sitä eilen vähentää, niin oikeesti ihan valehtelematta sattui ihan helvetisti. Tuntui ku koko maha olisi ollut tulessa ja oksentelin. Sitten mulle sanottiin, että odotetaan nyt tunnin verran, että kyllä se menee ohitse. Siinä sitten tunnin jouduin kärvistelemään hirveissä tuskissa, ennen kuin uskoivat, että ei kannata sitä vielä vähentää ja hyvä niin.

Mutta nyt alan tiirailemaan tuota Johnny Deppia ja Pirates of the Caribbeania :)

Mukavaa illanjatkoa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan vain asiallisia viestejä.